11e januari 2013

2013-01-11 | 18:35:00
Ni anar nog inte vilket otroligt bra dag jag har haft idag. Jag kommer då vara på marine world två gånger till, så därför blev det mest prat och titta på idag. Vi fick veta allt om smittskydd, jag fick svar på mina 345034590349 frågor, vi fick kolla på träningar och så fick vi höra lite planer om nya delfinshowen som kommer i sommar.
 
Delfiner är ett väldigt känsligt djur när det gäller närkontakt och träning. När man får ett jobb som delfinskötare så måste man bygga upp en relation med alla delfiner. Jag pratade mest idag med christian, tina och johannes, christian hade t.ex jobbat i fyra år hos delfinerna och kunde i dagsläget träna 2 delfiner. Som ni förstår så ska vi alltså inte få "träna" dom, mer än kanske små hopp eller något.
 
Så idag blev det mest stillasittande, prata delfiner med tränarna och hahah... ja, klasskompisarna vet iallafall vad jag gjorde mer. haha! Delfiner..eller rovdjur?
 
Aja. detta var de bästa bilderna jag fick, de rör ju på sig hela tiden så alla blir ju så suddiga. Men jag kanske lägger in några suddiga bilder åt er. Längtar redan tills nästa vecka!!
 
Nu var meningen utgång med mina fina tjejer, men mitt huvud skriker så vilar lite och hoppas att det går över. Var ju taggad på party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback