14e januari 2013

2013-01-14 | 09:27:00
Godmorgon! Jag har precis svalt min frukost som bestod av två ägg och ett glas juice. MUMS. Ägg är nog bland det godaste jag vet - ska se till att bli duktigare på att äta det. Nu ska jag snart mot staden för att först gymma sen luncha med mitt egna födelsedagsbarn. Tänk att alla börjar fylla 20 år redan?! Stört. Hur som, nu ska jag byta om, packa väskan och titta efter buss. Ska ju nämligen träna någon timme innan dess är tanken, dock har jag ingen bil men det löser sig nog.
 
Annars har jag spenderat morgonen med att söka lite jobb, bla 3 till tjänster på kolmårdens djurpark. Ska även kolla igenom andra sökmontorer också. Jag håller såklart tummarna för att jag får behålla mitt jobb på meblik, men det går inte så bra för de så vet inte hur länge butiken klarar sig. Alltid bra att vara ett steg före - intesant? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback