20e januari 2013

2013-01-20 | 09:52:23
Ni kommer kanske ihåg att jag hjälpte till med en unghäst i mitt stall några dagar kring jul? Det gjorde jag iallafall, vilket var otroligt roligt. När man är en häsmänniska så ser man det som en väldigt stor ego-boost att man får hjälpa till med en annans häst. Hur stor egoboost tror ni då jag fick nu när jag fick två till erbjudanden? Varav en är stallchefens häst som jag nu får rida ungefär när jag vill! Den andra ponnyn ska jag ta hand om över sportlovet och jag är så himla taggad på det!
 
Har förövrigt glömt att uppdatera er, Aragorn är helt frisk nu. Han fick två vilodagar, massage och lite andra behandlingar. Sen mådde han bättre! Så nu är vi igång igen, ett lugnt pass idag och sen köttar vi igen. På onsdag är det dressyrträning på gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback