7e januari 2013

2013-01-07 | 19:56:34
Blev lite ändrade planer pga sjuk mamma. Blev varken gym eller joline för jag var tvungen att åka till stallet och ta in pollarna. När de var inne var det alldeles för mörkt för att rida ut i skogen på ponnyn så blev ett pass i ridhuset. Är 3e dressyrpasset i rad i ridhuset, stackarn. Imorgon ska vi ut och klättra och mysa lite i skogen. Nu sitter jag förövrigt i soffan, tittar på SATC och äter min 3e apelsin för dagen. KÖP! Dom är som godast just nu. Kan verkligen inte sluta äta dom. Nu ska jag fundera på kvällsmat samt titta på sveriges mästerkock. Sen blir det 1.5h hemmaträning. Jag har bestämt mig för att beach 2013 ska bli den bästa! 
 
Ta en till apelsin ska jag göra också.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback