9e januari 2013

2013-01-09 | 20:36:45
Har precis ätit kvällsmat i form av lax, pasta och en burk majs. Det var faktiskt så himla gott, jag älskar majs, även fast det kanske inte är det nyttigaste som finns. Men vem bryr sig? Jag var hungrigare än hungrigast efter 70 minuters dressyrpass på ponnyn. Passet gick sjukt bra och maten är uppäten. Nu sitter jag och tittar på Sveriges Mästerkock, det är något i det programet som jag älskar.
 
Dagens kost har bestått av:
 
Frukost: Två ägg, en apelsin
 
Lunch: Sallad med kyckling, pasta, ost, sallad, gurka, majs och ananas
 
Mellanmål: Två ägg
 
Kvällsmat: Lax i ungn med pasta och majs
 
 
Blir lite hemma träning sedan, kan lägga upp mitt program här då. Förlåt att jag inte hunnit ta några bilder under dagen, imorgon bättrar jag mig! Tänk att det redan är torsdag imorgon!!?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback