5e juli 2013

2013-07-05 | 07:26:07

Sitter på jobbet just nu och äter lite frukost. Var faktiskt lika lätt att gå upp när klockan ringde imorse som det var igår. Trotts att jag inte trodde att jag skulle överleva natten. Hostan som jag hade igår kväll va den värsta jag någonsin varit med om och tack vare det så innehöll kvällen både spyattacker och näsblodsanfall #livetpåenpinne.

Hur som, det är mycket bättre idag. Glömde äta alla 38282 host och halstabletter imorse, men tar de när jag kommer hem.

Idag på schemat står jobb 6.30-12, sen blir det en sväng till stallet och fixa lite hemma innan jag möter upp mina fina tjejer för en tacoskväll. Hur härligt?

Haha, min hund vet förövrigt hur en semester ska spenderas. Hon, alwa samt mamma och pappa har varit i stugan i Tylösand senaste veckan och jag saknar ihjäl mig efter de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback