20e juni 2013

2013-06-20 | 23:15:45
När det är sånt här fint väder så är faktiskt stallet världens bästa plats. Solen skiner, aragorn går ute 24/7 och mår så himla bra, allt luktar gott, man kan rida i linne och ååh. Det är så mysigt. Här är lite bilder som jag tog under kvällens tripp till ponnyn. Hur härligt? Aragorn var väldigt trött, han blir lätt det i början av sommarbetet. Men nästa vecka får han stå inne en kväll och sova lite. 
 
Nu är jag iallafall tillbaka hemma. Hade super mysigt med cillen vid lillsjön. Bad, prat och picknick. Jag älskar att den där tjejen är hemma över sommaren. Hur ska jag överleva när hon åker tillbaka till uppsala? Och malin åker till Zûrish (?), När tilda åker till afrika? Och anna åker till skåne? Kommer bli en tuff höst utan de i min vardag. Nu ska jag fixa lite inför imorgon och sedan gå och lägga mig. Vi hörs imorgon! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback