3e juni 2013

2013-06-03 | 22:17:20
Lite fina (hehe.hee) bilder från dagen. Åh vilken mysig dag det har varit. Blev en 7.53km promenad med Erica - så trevligt att prata lite och försöka svalka ner den fula brännan som jag lyckats få. Nu har jag precis ätit mig lite kvällsmat som fick bli ägg och proteindryck. YEAH jag är verkligen på g! Alexandra har även utmanat mig i squats så idag stod 50 st på schemat, imorgon är det 55 - utmaningen håller på i en månad och sista dagen är det 250st som gäller. Här ska röven jobba!!
 
Imorgon blir också en mysig dag. På schemat står träna, jobba och parta med klassen. Åh så mysigt!! Vi hörs då, nu ska jag hoppa in i duschen. 

Kommentarer
Postat av: Seoulsisters

Fin hårfärg du har!

Svar: men gulle dig! Tack :D
ewelina anzelius

Postat av: Isabelle

vill inte vara taskig men måste du måla ögonbrynen så mycket? :( de ser så överdrivet stora ut

Svar: jjag kan hålla med om att jag överdrev lite ögonbryn denna dag - men tack ska absolut tänka på det tills nästa gång :D
ewelina anzelius

2013-06-03 @ 23:06:22
Postat av: Elin

Har faktiskt tänkt samma som båda som kommentarerna här ovanför, ditt hår är ascoolt! Men ögonbrynen passar liksom inte in. Men är ju så här i världen att man får se ut som man vill och vill passa på att säga att du har ascool klädstil också :)

Svar: haha. grejen är att jag egentligen inte har några ögonbryn.. är blond egentligen så mina ögonbryn är helt vita vilket inte är så super snyggt ;) men ska absolut tänka på att inte måla de lika mycket framöver och tack för dina fina ord :)
ewelina anzelius

2013-06-04 @ 18:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback