18e mars 2013

2013-03-18 | 22:03:48
Saknar den här toktjejen som nu är i norge och yrar. Ser fram emot att se henne i slutet av månden och fira henne alldeles för galet.
 
Blev inget gym, blev istället lite pluggande, en promenad med hundarna, knäckekvällsmat, 30 min på löpbandet och en lång dusch. Nu ska jag sova, imorgon är det full rulle och likaså onsdag. Planerna; stall, skola, träning, joline, sova i stan, praktik i valdermarsvik, konsert på fmg med smusarna, utgång. Kommer alltså inte komma hem förrän onsdag natt/morgon. Men nog pratat, Imorgon ska jag upp tidigt för att åka till stallet innan skolan börjar så måste hinna så lite skönhetssömn. 
 
Vet ni vad jag har gjort idag? Jag har, troligtvis, räddat ett liv - skriver mer om det imorgon. 

Kommentarer
Postat av: t

Haha vilken enormt charmig bild!! Ska bli så kul att ses igen! Pöss <3

Svar: haha I know u love it ;) ja det ska det, tokis! pusss <3
ewelina anzelius

2013-03-18 @ 22:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback