14e maj 2013

2013-05-14 | 18:38:00
Försöker göra om designen, följer ett steg-för-steg program till att byta header men ändå funkar det inte. WHYY?! Jag fattar verkligen inte hur man gör sånt skit.. ERIIIKAAAAAAA??!!!  (min designexpert som hjälpt mig de senare typ 2 åren ?!)
 
Hursom, sitter och pluggar lite fortfarande, ska snart ut med hundarna innan mor och far kommer hem från jobbet. Sen blir det tillbaka till pluggandet igen. Så fort jag tappar fokus så sitter och och kollar på 775348953 program av  lyxfällan innan jag hittar fokuset igen. Därav tar det sån jävla tid för mig. haha. 
 
Suttit och funderat över hundnamn, OM det är så att jag väljer att skaffa hund. Funderar på att använda mitt så kallade "barnnamn" haha. Dock så gick jag in på svenskanamn.se och såg att endast två i hela Sverige heter det. Cooolt. Står iallafall mellan det namnet eller "Olivia" - så himla gulligt!
 
Sitter även och funderar på 20 års fest - vore det inte något? Aja. Tuwa verkar vilja att jag ska leka med henne lite nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback