9e maj 2013

2013-05-09 | 21:39:08
Jag vet inte vad det är med min dator, eller min mobil - kanske är mitt internet som det är fel på? Hur som så har jag varit så himla glad idag. Trotts att jag missat att ringa viktiga samtal och gjorde en rätt dålig dressyrträning så har jag varit så himla glad. Jag har liksom haft en pirrande känsla i magen hela dagen och jag känner bara YEAH. Jag är så sugen på allt här i livet.
 
Jag håller fortfarande på att skriva ner "ska jag skaffa hund" tankar. Jag vill så himla gärna ha den. Men afrika då? Jag ska ju dit! Och jag vill backpacka i USA? Jag ska verkligen tänka över det. Jag har kommer ha ansvar för det här livet i som mest typ 15 år framåt. Vad kommer jag få skippa? Kommer det vara värt det? Vi får se helt enkelt. Imorgon ska jag försöka ringa kenneln och prata lite med de. De får en troligtvis en kull i slutet av sommaren. 

Aja. Nu har jag precis ätit räkor med familjen, känns så himla roligt att ha hela familjen samlad. Sedan har jag och syster varit på en liten bilfärd (hon köpte bil idag) och nu ska vi ha filmkväll med chips. gottegotte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback