3e november 2013

2013-11-03 | 12:12:43
Godmorgon snyggingar. Sista dagen på lovet nu då  - är ni taggade på att sätta igång igen? För mig så hade det varit helt okej med 2veckors ledighet till. Tanken var ju att spendera mycket tid på gymmet denna vecka, det har inte blivit något av den. All träning denna vecka blev ridpassen samt hundpromenaderna och dansande på nattklubben. Men förutom alkoholen så har jag varit rätt duktig med kosten. Och det är ju bättre än inget. 
 
Har iallafall spenderat förmiddagen med plugg och kommer spendera eftermiddagen likadant. Hoppas på att hinna till stallet, annars får mamma ta ponnyn. Och ja, imorgon sätter en ny vecka igång och nu kommer det vara 2 veckor av upptagen 24/7 ungefär. Veckorna kommer spenderas med skola och jobb, och så fort jag får tid tänker jag besöka gymmet. Ja, ungefär så kommer de här veckorna se ut. 
 
Nej, nu är mina 15 minuters "lediga tid" slut, dags att plugga i 30 minuter till. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback