14e oktober 2013

2013-10-14 | 18:39:00
Dålig dag som mestadels har spenderats i sängen. Har iallafall gjort livsnödväldiga saker som att beställt halloweendräkt, ätit tacos, ätit godis och varit ute och gått med hundarna. Kollat på film har jag gjort också, väldigt mycket bra. Nu ska jag äta mat (NO SHIT?!), slänga en tom godispåse, packa ned mina ridkläder och dra mot ellinore. Myspys - yeppyepp. Imorgon börjar jag 10 och har ridlektion på hageby - fett. Synd att jag inte har lärt mig köra släpet själv än, då hade jag kunnat komma dit själv med min ponny - det hade ju varit fett. fettfett. tjing! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Umgås inte du och Joline längre?

Svar: jo absolut! Blir inte lika ofta längre pga jobb, djur osv osv. men så fort vi båda har tid försöker vi ses! :)
ewelina anzelius

2013-10-14 @ 23:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback