17e oktober 2013

2013-10-17 | 15:07:00
Hopp-snopp. Varför min blogg suger för tillfället har med min hälsa att göra. Igår åkte jag in och tog prover osv för att se om de visar något. Morgonen har iallafall spenderats som många andra morgnar - på golvet med tårar sprutande ut ögonen. Men nu känns det bättre, för stunden iallafall. Vi får se om proverna visar någonting, fortsätter det såhär så vet jag inte vad jag ska göra. 
 
Hursom, lite uppdatering kan ni ju få. Har ju då som sagt varit hemma hela veckan förutom i tisdags då jag mådde hur bra som helst (?!). Har sätt till att komma super långt efter i skolan, ätit alldeles för lite, rört på mig alldeles för lite och hängt alldeles för mycket på swefilmer och youtube. Men sånt är livet. Idag målade min syster mina naglar, man tackar för det! Blir dessvärre nog ingen dans för mig ikväll, vill veta vad det hela handlar om innan jag sätter igång med träningen igen - men en hundpromenad orkar jag nog med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback