19e oktober 2013

2013-10-19 | 10:33:00
Hej på er! HEELG! WOPPA hur fett? Min fredag spenderades på vardagsrumsgolvet (jag gillar att variera), ljsg hann även uncha med emma & ellen, vara ute och gå med doris samt varit hemma och tagit det lugnt. Har fått en ny tid på vårdcentralen men mamma verkar rätt redo att ringa akuten om det fortsätter såhär. Suck. 
 
Hur som, helg på gång och det blir en lugn sådan i hopp på att bli "frisk". Ska iallafall försöka träna 2h dans idag med tilsan, träffa isabull på söndag, ta hand om djuren och försöka hinna med plugg också. Ja, och så lite därimellan också. Blir nog en bra helg - om jag kan ta mig från sängen idag. Legat med kramper till och från sedan klockan tre inatt. Men snart verkar de ge sig *håll tummarna*. 
 
Mamma är iväg med syster och tävlar idag, får se hur jag mår när hon kommer hem. Vill ju att hon ska följa med till sjukhuset...
 
Min halloweendräkt kom förövrigt igår, blev inte riktigt som jag tänkt mig, men funkar nog iallaafll. Ni får vänta med  bilder tills nästa helg.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback