19e september 2013

2013-09-19 | 23:42:57
Hejsan hoppsan karlsson! Allt bra? Jag har haft en överlag mycker bra dag. Sovmogon och en pw, tacos till lunch, gjorde en enkel redovisningen i skolan, slutade 1,5h tidigare från skolan (som att jag inte redan hade en kort dag?! 1h skoldag - värt), gick på stan och åt paussallad med carro, dansade gärnet på feminin vibe, fikade på espresso med eve och carro och körde gärnet på ghetto stiletto. Så jävla härligt att vara igång med dansen igen, trotts att man känner att man är lite ringrostig.. Men iallafall, dagens träning; morgonpromenad + 2h dans. Dagens kost; knäcke + vatten frukost, tacos lunch och sallad kvällsmat. Imorgon blir det nog ingen träning mer än dans och kanske någon promenad, men på lördag kör vi igen! 
 
Aja. Nu kom jag precis hem och ska sova, imorgon är det fredag och det känns gött. Något som inte riktigt känns lika gött just nu är livet. Fy vad jag är opepp på allt. Tänk att en liten kattunge kan påverka ens liv så mycket? Lämnade in världens sämsta uppgift idag, har suttit med den så sjukt mycket men fick verkligen inte till det, huvudet var någon annan stans. Känner mig oepp på skolan och tjejer - behöver jag ens nämna killprobem? Ae, det känns tungt just nu. Helst av allt vill jag ligga i sängen och kolla på film hela dagarna - men det skulle ju inte funka. Tacka vetja mina underbara vänner, mina fina djur och träningen - det förgyller mina dagar just nu. 
 
Vad tycker ni om det fina talet här över? Mina klasskompisar skrev den på svenskalektionen. Hah, dagens ungdom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback