1e september 2013

2013-09-02 | 00:10:22
 
Hej sötingar. Haft en fin söndag? Min har varit perfekt, full med tvhäng, familjegos, djurmys, bästishäng, planering och fina sms. Såna dagar gillar jag. Nu går vecka 35 mot sitt slut och vecka 36 kommer gående. Jag och joline har gått in i en nyttig månad nu - hur tror ni att det kommer gå? Just nu längtar jag faktiskt efter riktig mat och jag saknar min äggfrukost och jag saknar känslan efter ett riktigt svettigt pass. 
 
Aja. Imorgon är det måndag och jag är faktiskt ledig från skolan. Men istället ska jag göra så mycket annat. Min svanteman ska troligtvis till veterinären (håll tummarna!), en dressyrponny ska plågas, hårfärg ska köpas in (är brun/orangehårig nu pga solen), erica ska kramas sönder, saker ska avplaneras och grejer ska fixas. Har massa saker att berätta för er imorgon, både bra saker och lite mer tråkiga saker. Men som sagt, det tar vi imorgon. 
 
Nu ser jag fram emot att få sova på en mjuk kudde (kudden på hotellet var av betong) med min favorit man bredvid mig. HEY HO LET'S GO! Imorgon gör vi vecka 36 till den bästa möjliga - sov så gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback