20e september 2013

2013-09-20 | 13:55:37
#tbt
har suttit med bloggen x antal timmar nu och fixat och trixat. Jag har fixat en ny kategori ; #tbt där kommer det komma upp gamla bilder och lite tillbaka blickar från mitt liv. Hah, vet inte om det kanske är jag som ser mest fram emot det. Men jag tycker att det ska bli roligt! Torsdagar it is. Kommer att sitta här ett tag till och putsa på ideer och sen ska jag in till stan och äta med erica. 
 
Här har ni iallafall en bild på mig och aragorn, tror det kan vara 2007 (?!) någon gång..  

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Den här bilden ska vi visa mamma! Ja har sagt flera gånger att vi ska köpa mörkblått till honom :) 👌

Svar: ja han är snygg i allt våran pärla :D
ewelina anzelius

2013-09-20 @ 23:51:50
URL: http://www.ellinoranzelius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback