7e september 2013

2013-09-07 | 17:48:52
Resterande tiden av den här dagen ska jag ta hand om den här killen. Syster jobbar och mamma & pappa är på årliga cykelfesten så jag är själv med alla djuren ikväll. Funderar på att åka och köpa lite caaandy ikväll. Vad tror ni på det? Jag hoppas även att det finns lite tacosrester kvar så att jag kan göra mig lite kvällsmat.
 
Svante rå, han är verkligen inte pigg just nu. Han har undertemp på 3 grader och har ingen ork att varken gå eller vara vaken. Om ni kollar videon på min instagram ( anzelius ) så ser ni hur svag han är. Men vi har ringt jourtelefonen på valla djurklinik 3ggr idag och pratat med de. "Så länge han inte har feber så kan ni vänta tills på måndag, se bara till att han får i sig grädde". Så nu har vi börjat mata honom med spruta igen - han hatar det. Heja svanteman, han måste klara det här! Veterinären klockan nio på måndag - jag räknar ner! 

Kommentarer
Postat av: Evelina Torvi

Men nooo! Kom igen svanteman! YOU CAN DO IT!!

Och förövrigt, tummen upp för att åka och köpa godis ;)

Svar: blev inget godis ....och svanteman är super dålig.. går och lägger mig och håller alla jävla tummar jag har att han är levande när jag vaknar..
ewelina anzelius

2013-09-07 @ 18:12:24
URL: http://saphiras.blogg.se/
Postat av: Evelina Torvi

Dubbel noooo! Håller tummar, tår, armar och ben för att det ska gå bra för den lilla skrutten...

Svar: han var levande när jag vakna..
ewelina anzelius

2013-09-07 @ 22:54:27
URL: http://saphiras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback