8e september 2013

2013-09-08 | 23:19:01
Visste ni att det tar ungefär 21 dagar att skapa en ny vana? 21 dagar av ditt liv, det är ingenting! Ska vi köra en utmaning att vi alla försöker skapa en ny vana under 21 dagar? Jag ska se till att göra mig till den bästa personen jag kan vara. Jag kommer vara mig själv under hela mitt liv - då är det lika bra att göra mig till en person som jag tycker om. Livet blir inte bättre av att klaga, ta tummen ur röven! 
 
Nu börjar projektet världens bästa jag. Japp Let's do it. Nu ska jag torka tårarna för 5384095 gången och gå och lägga mig. Ska sova helt själv i min säng för första gången på tre veckor. Kommer inte ha någon lite tuss att mysa med, som ligger på bröstet och spinner i takt med mina hjärtslag. Jävla orättvis värld det här är!! 
 
Aja. klockan står på sex imorgon bitti - så bäst att jag försöker sova. Får se hur mycket jag hinner uppdatera er under veckan, som sagt både fullt upp och noll motivation för tillfället. Men vi kämpar på! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback