10e januari 2014

2014-01-10 | 20:01:18
Stor puss till er fina, underara människor som läser här och bryr sig. När jag blir stor så vill jag bli som er. 
 
Hej på er. FREDAGEN ÄR HÄR!!! Idag har jag varit i skolan 8.30 - 11, skönt att komma dit faktiskt. Efter det åkte jag och tjejerna och lunchade. Tacosbuffe for the win! Efter det åkte jag och tränade lite snabbt innan det var dags att åka till jobbet. Jag skrattade så jag grät säkert 8 gånger på 2timmar. Förstår ni det eller? Jag har världens bästa jobb och världens bästa arbetskollegor. Vi låg ner på blöta marken och grät av skratt. 
 
Jobbade 13.30 - 18.30, så himla mysigt. Sedan kom världens bästa pappa och hämtade mig och nu sitter jag i soffan. Tänker inte röra mig så mycket mer idag - hundarna ska ut bara. 
 
I detta nu sitter jag och pratar framtid med tilda. Det var länge sedan jag längtade så mycket till studenten som nu. jag.orkar.inte.gymnasiet!! Jag vill resa galet, vara överallt i världen och uppleva nya saker. ÅH vad jag vill resa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback