11e januari 2014

2014-01-11 | 10:45:52
Godmorgon busfrön. Sitter i detta nu och dricker chailatte samtidigt som jag lyssnar på podcasts. Ska snart in i stan och träna tillsammans med emma. Hur härligt! Det har råkat bli två vilodagar från gymmet på rad nu. Så nu blir det att köra ett pass på friskis nu och svettas lite. 
 
Förövrigt så fick tuwa någon förgiftning i förrgår vilket i sin tur ledde till att hon spydde ner halva huset. Ingen vanlig hundspya utan riktig människospya typ. Ni vet en sån som luktar. Under två dygn har vi städat med grönsåpa, vädrat, haft doftljus, ställt ut glögg, tänt/släckt tändstickor osv - för att slippa lukten. MEN DEN FÖRSVINNER INTE. Hur lätt är det att äta frukost när det luktar spya i hela huset? haha. EUUUW. Aja nu vet ni det iallafall! 
 
Nu måste jag snabba mig förfan. Tränaträna - åh vad jag längtar!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback