12e januari 2014

2014-01-12 | 17:18:44
Hej kings. Jag lever.
Igår åkte jag och tränade tillsammans med emma, vi körde ett 60 minuters långt danspass på friskis. Inte riktigt min typ av dans - men kul ändå! Sedan gick vi en sväng på stan innan jag åkte hem för att gå ut med hundarna.
 
Vid femtiden drog jag till elli och vi drog senare till Johanna för att agera barnvakter åt hennes barn (samt hundvakter). Så kvällen innehöll pulkaåkning, glass, emil i lönneberga, hundpromenad (med fina carro som sällskap) och gråt (mestadels barnen dårå..). När barnen hade somnat och hundarna varit ute blev det tjejkväll deluxe med Harry Potter och SAW. Hur fett som helst. Kom därifrån klockan 03.30 och var rätt trött. 
 
Vaknade 11 idag och åkte hem till jursla direkt för att hinna promenera hundarna och väga zally innan jag skulle till stallet. Invägningen blev en besvikelse - på en vecka har hon gått ner 2 hekto. TVÅ HEKTO? Jag hoppades ju på över kilot. Men håller tummarna för att det bara är att kroppen fortfarande ställer om sig och att det visar mer nästa vecka. 
 
Iallafall, ponnyn var sjukt pigg. Vilket resulterade i ett ömande smalben. Ikväll var tanken träning med ellinore och träffa joline, men båda ställde in så det sket sig. Blir väl att ligga här framför datorn istället och slappa lite. Skönt det med. Imorgon är det kolmården!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback