13e januari 2014

2014-01-13 | 22:54:00
Såhär har delvis min dag sätt ut. Spenderade 1,5 KALLA timmar ute hos kulanerna för att göra en etologistudie. Förbannat jävla piss kallt, trotts att jag hade 2 par jackor och två par byxor. Efter jag kom hem så slängde jag i mig en chailatte innan jag fick släpa mig till stallet. Helt omotiverad till dagens dressyrträning som gick STRÅLANDE. Han var så duktig min pärla. Synd att jag klantar mig x8493 dock, men vi jobbar på det! 
 
Fick förövrigt veta vart vi ska ha praktik veckorna 9-11, dessvärre hamnade jag på barnens lantgård - inget önskemål av mig men vi gör det bästa av situationen. Nu ska jag sova - imorgon är en ny dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback