1e januari 2014

2014-01-01 | 23:21:00
Hade ni ett fint nyårsfirande?
 
Mitt var fantastiskt, fina vänner, god mat, raketer, kyssar .. u name it. att jag vaknade upp på golvet i lokalen idag beskriver väl min kväll ganska bra, också att senast jag kollade på klockan var hon sju. Idag är jag sliten som bara tusan. Men har hunnit städa lokalen, äta socker, kollat på film, varit i stallet samt gått en PW med Zally som var SÅ duktig. 
 
Pga respekt för henne och de förra ägarna så kommer jag inte att lägga ut en bild på henne inom närmsta veckorna. Mer än kanske någon huvudbild. Innan hon blottas på bloggen så måste hon återfå hälsan. 
 
Vi börjar med pws som vi successivt ökar både i takt och längd. Hon verkar en så länge tycka att det är roligt att någon engagerar sig i henne. 
 
Men nu måste jag städa undan i rummet lite och sen sova, klockan står på nio för att hinna med en zally-pw innan jag ska till gymmet med ellinore. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback