24e januari 2014

2014-01-24 | 16:09:00
Vet ni vad? Det är nytt år - nya tag, den här bloggen har fyllt två år samt blivit hackad. Känns det inte som att det är dags att gå vidare? Move on liksom. Det här vi HÄÄR tycker jag. Där berättar jag lite vad ni missat sedan jag tog pausen samt lite annat småtjaffs. Mitt mål är snyggare bilder-  mer välarbetat text och grymmare bloggning. 
Jag säger rätt glatt hejdå till den här lilltjejen som hänger i början på den här bloggen. Samt tandställningstönten som kommer in i mitten. Tjarå.
 
 
 Tack för den här tiden underbara ni. både de dagarna då ni varit 40 st och de dagarna ni varit flera tusen. Tack för era gulliga kommantarer och tack för att ni bitterfittor som kommenterat gett mig ett gott stratt. Nu kör vi!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback