2a januari 2014

2014-01-03 | 00:55:09
Avslutade kvällen med gossip girl och en varm dusch. Hur skönt som helst! Imorgon är det fredag vilket betyder att jag ska upp tidigt för att gå med Zally för att sedan träffa anna inne i stan lagom tills affärerna öppnar. Kanske ser till att äta årets första paussallad? Fysatan vad gott!
 
Efter det ska jag träna med ellinore på Actic. Ja, det är ungefär så mycket som är bestämt för min del. Tror att jag kanske slänger mig in i solariumet en sväng också, sen ska ju zally ha lite mer promenader. Åh, det är lite mysigt det här med att vara ledig - man känner sig så viktig. Viktigpetter.
 
Hann även slänga in lite jobbansökningar innan jag somnar. Jag har en god känsla över det här..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback