4e januari 2014

2014-01-05 | 01:12:31
Var på väg att göra en "lista över 2013" men raderade den när den var klar. Såna listor är aldrig roliga att läsa, de är bara roliga att skriva. Så istället bjuder jag er på mitt schema för terminen (WOW va mycket roligare). 
 
Annars så? Jag måste verkligen sova nu, dygnen har varit helt cp sedan nyår. Att komma upp innan nio är typ omöjligt!? Men imorgon måste jag upp tidigt - zallsan ska ut och gå och jag ska hinna träna innan jag ska träffa joline och sedan ellinore. Love my girls. 
 
Nej, nu sängen. Vi hörs imorgon godingar. Ta hand om planeten jorden och kom ihåg - att allt kan hända i rymden! Imorgon tänkte jag bjuda på "punkter ni kanske inte vet om mig". SPÄNNANDE. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback