5e januari 2013

2014-01-05 | 13:02:06
Åh. Har skrivit tre likadana inlägg nu men glömt att trycka på "publicera" varenda jävla gång. Jag vaknade iallafall vid nio idag och det första jag gjorde då var att googla på drömtydning. Det löd något i stil med "du vill ta itu med problem. Du är redo att gå vidare och du kommer att lyckas" det känns ju rätt fett faktiskt. 

Nu är jag på väg in till stan för att träffa joline. Det blir tjejsnack och mys. Senare idag ska jag träffa ellinore. Bra söndag! 



Kommentarer
Postat av: Bella

Asså älskar din hårfärg! Tycker du passar perfekt i den! :)

Svar: men åh va gullig du är!!! TACK finis!!
ewelina anzelius

2014-01-05 @ 16:08:27
URL: http://jennyizabella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback