6e januari 2014

2014-01-06 | 18:42:52
foto: evelina torvi
Trött tjej _ 93. Ponnyn är hoppad, lite för taggad och lite för länge sedan jag hoppade honom vilket ledde till att han hoppade större än vad jag önskade. Jag vill att han ska komma liiite för nära hindret - så att han hoppar upp sig ordentligt. Aragorn vill hoppa långt ifrån hindret så att han måste överhoppa sig. Men övning ger färdighet. Vi jobbade precis på det under passet, att han ska hoppa ifrån när jag säger att han ska hoppa ifrån. Tillslut blev han super fin. Men som sagt, inga speciall höjder. Det var väl några språng på 1m, annars bara lägre. Men vad spelar höjden för roll? 
 
Direkt när jag kom hem därifrån så var det bara att byta skor och ta ut zally på dagens sista PW. Nu är jag trött som bara den. Insåg att jag missat att äta lunch, så nu ska jag slänga mig över middagen för att sedan krypa ner i soffan framför någon film. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback