8e januari 2014

2014-01-08 | 15:25:13
Tjääna coolingar. Allt bra i regnet? (det regnar iallafall i norrpan) .. 
 
Kom nyligen hem från träningen, fy va jag svettades idag. Det bara rann - så himla härligt. Körde mestadels kondition idag vilket jag kan tycka är roligast. Jag avslutade med lite enkla magövningar och körde lite armar innan jag tackade för mig och sprang en sväng till stan. Och en snabb lunch med emma och andrea hanns med också, gotteligott. Nu ska jag byta om och dra mig till stallet. Tanken var att rida ut, men vill man det i regnet? Vi får se! 
 
Vid halv 7 tiden ska jag iallafall träna med ellinore, vilket - som jag precis insåg - betyder att jag har förbaskat bråttom nu. Tjing! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback