9e januari 2014

2014-01-09 | 20:27:00
Jag kan ju säga det att 2014 kan ju ta sig någonstans. Allt skiter sig just nu och jag vill bara ge upp. Idag var en hemsk dag med endast hemska nyheter. Jag kan nog säga att idag var den värsta dagen i mitt liv hittils. Sjukt. Jag valde iallafall att ta en vilodag från träningen idag. Behöver ju inte ens säga varför för det har inte ni med att göra. 
 
Planen var ju att sola och träna efter skolan, men jag var tvungen att åka och jobba precis när jag slutat skolan. Vilket var synd men sånt är livet när mina stackars kollegor blir sjuka. Imorgon ska jag också jobba efter skolan. Men först är det skola 8.30-11 och sen tacoslunch. Så perfekt! Hinner nog också träna innan jobbet börjar vilket känns skönt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback