20 Januari 2012

2012-01-20 | 18:33:57


Dagens träning bestod av att träna på gymmet. Jag önskade så att de hade fler roliga pass i veckan. Jag är ingen gym människa tyvärr då jag har för dåligt tålamod. Det funkade att springa på bandet så länge de visade project runway på tv aparaten men när tv-shop började gav jag upp och ställde mig en halvtimme på "trappmaskinen" innan jag slängde mig i duschen och åkte hem. Egentligen ville jag sola lite solarium efter men det får vänta tills nästa vecka.

jag märker redan skillnad i träningen. Jag är mycket piggare, sover mycket bättre och framförallt så har mina idiotiska benhinnor börjat ge upp. Jag har de senaste 3 åren lidigt av idiotiska benhinnor som blivit inflamerade så fort jag belastat de. Men ju mer jag tränar desto bättre blir de. Även fast det gjorde så jävla ont i början så gav det resultat - nu känner jag knappt någonting alls och ändå springer/powerwalkar jag varje dag.

Kommentarer
Postat av: hanna

Vilken underbar blogg du har... :)



Var med i Go Attentions tävling, vinn ett valfritt plagg från deras webshop, lätt som en plätt, var med du också :)

http://goattention.se



Chhaaoooo :)

2012-01-20 @ 21:04:59
URL: http://goattention.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback