23 januari 2012

2012-01-23 | 19:38:35


Bodyjam skulle jag beskriva lite som en hiphop lektion. Det var stora rörelser, mycket slänga med armarna, attityd, böjda knän och klamp i marken. Egentligen inte riktigt min typ av dans. Men om jag nästa gång testar att ha lite större kläder så blir det nog bättre. Nu såg det bara töntigt ut med mina kycklingben.

Passet får 7/10 av mig. Det kunde varit mer kondition, mer svett och tårar. Men jag ska absolut forsätta med detta pass, just för att jag vill ha 4 pass i veckan som jag kan gå på + gym minst en dag. Så det är bara att kämpa på, det kan inte alltid vara kul med träning. Men ska man vara fin så får man lida pin!

Nu har jag precis ätit kvällsmat = äggsås. Ni anar inte hur mycket jag älskar denna sås. Idag har jag ätit den både till kvällsmat och frukost. BRA MAT. Tacka vetja att ägg iallafall är nyttigt.

Nu väntar bastun - chiao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback