27e mars 2012

2012-03-27 | 17:40:09

Nu så utmanar jag mig själv när det gäller träning, 8 veckors lång utmaning har jag nu framför mig. Och då gäller bättre kost, mer träning osv. Och varje söndag ska jag väga mig för att se hur det går - inte oftare. Har blivit helt kg-blind just ju, det första jag gör när jag vaknar är att väga mig. Jag menar, det är ju helt fel eftersom att då man tränar skaffar muskler och muskler väger mer än fett. Men varje söndag ska jag väga mig för att se om vågen visar någon skillnad, annars ska jag mest mäta mig.

(bra att jag äter kexchoklad samtidigt som jag skriver dethär)


Iallafall, imorgon börjar det så får vi se hur stor skillnad det blir tills den 27e maj.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har inte varit inne på min blogg på ett tag men jag har sett att du skrivit kommentarer som jag inte har svarat på, så att du inte tror att jag är en bitch ;). Angående vikthetsen tycker jag att du tänker helt rätt. Stirra dig inte blind på kilon för det är så missvisande. Bättre att gå efter centimeter och känsla istället som du skriver. Kämpa på så lovar jag dig att du kommer se resultat!

2012-03-27 @ 22:52:52
URL: http://elinfredrikson.blogspot.com
Postat av: evelina

haha jag hatar att väga mig eftersom jag bara går upp i vikt! Man vill ju gå ner eftersom man tränar, men jag kör tunga vikter så jag hoppas att kilona lagt sig på muskler och inte fett, haha. Därför är det nog bättre att mäta sig :)

2012-03-28 @ 10:16:30
URL: http://evelinaffransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback