8e mars 2012

2012-03-08 | 21:28:54
listan:

+ london here I come
+ syster kommer hem imorgon
+ jag har en godispåse
+ framtiden är planerad
+ det senaste halvåret har varit det värsta i mitt liv, dvs jag har blivit så jävla mycket starkare och börjat inse mer.
+ alla intervjuer på kolmården är klara. (nu är det bara att vänta)
+ min ponny är finast.i.världen
+ jag älskar min familj
+ jag är världens GRYMMASTE vänner
+ våren är verkligen på gång
+ tatueringstiden närmar sig och jag ska tatuera två nya, supersnyga grejer
+ jag kan göra precis vad jag vill, när jag vill. mitt liv är allt annat än rutin.
+ jag har fått tillbaka kontakten med så sjukt många "gamla" vänner.



- jag har huvudvärk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback