8e oktober 2012

2012-10-08 | 13:46:00
Tänkte berätta lite om hur jag har tänkt att lägga upp mitt liv nu lite framöver. Nämligen så att min kropp just nu inte mår bra och jag inser att jag måste ändra på något. Så nu sätter jag igång med träning och bra kost.
 
Första veckan kommer vara hårdast, för att kunna "rensa" kroppen och börja om från början. Jag siktar på att äta 1mål om dagen och sedan 2 shakes (frukost och kvällsmat troligtvis). Jag kommer därimellan äta frukter om jag känner att jag inte klarar mig.  Sedan kommer det ändras lite, beroende på hur allt känns efter den veckan. Men kommer rikta in mig på GI metoden med en gnutta Viktväktarna i. Japp, med en mamma som viktväktare och PT har jag gratis motivation och peppning.
 
När det gäller träningen så ska jag försöka komma igång på riktigt, jag vill träna 3-4pass i veckan och spendera minst 1h på gymmet. Jag ska även tvinga med mig mina vänner (cillen, hellrin, erica - känn er utmanande) och min pojke på powerwalks. Japp, nu är det dags att ta hand om sig själv hörreni.
 
Jag kommer skriva väldigt mycket om min träning/kost här på bloggen. Så hoppas ni är med mig!!!
 
Men, mina vänner - tro inte att jag blir "tråkig" för att jag bli nyttig. Alkohol 1gång i månaden är okej, en sportlunch i veckan måste jag få i mig och jag kommer leva på morötter och dipp på helger. (Nej, det är såklart inte heller speciellt nyttigt, men jag vill leva också)
 
ÄR NI MED MIG?!?!

Kommentarer
Postat av: Hellrin

Im in!!!! ;)

Svar: BRA!!! :D
ewelina anzelius

2012-10-08 @ 17:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback