27e november 2013

2013-11-27 | 15:54:22
Mina regler fram till julafton:
 
- Motion minst 2 timmar om dagen
det kan handla om ridning, gym, promenad, springning osvosv. 
 
- En fuskdag i veckan
en fuskdag då jag får grisa hur mycket jag vill, jag behöver det för att kunna hålla igång. 
 
- Ingen cola/pepsi
loka och ramlösa är dock okej
 
- Inget godis
inte ens på fuskdagarna, morätter + dipp, chips och naturgodis är okej
 
- VATTEN
drick drick drick - mer vatten. Jag är så sjukt dålig på att dricka vatten så det måste jag bli bättre på. 
 
Se till att skriva realistiska regler som du tror att du kan hålla. Har du fullspäckat schema? Men då kanske du får träna 2h om veckan istället. Ja, ni fattar - utgå från dina nuvarandra rutiner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback