1e januari 2014

2014-01-01 | 23:25:00
Nyårslöften: 
 
- Träna
ja, det är alltid samma jävla nyårslöfte. MEN HUR SVÅRT KAN DET VARA? Nu jävlar ska jag sätta igång ordentligt. Både med ridningen, gymmet och dansen. Ja, denna gång ska jag hålla igång hela jävla året och kötta sönder. Jag vet själv av att jag mår bra av att röra på mig. Ewelina - se till att ta dig tiden.
 
- Blogga
Japp, nu efter nyår tar jag tag i den här tråkiga bloggen och gör den bättre. Jag ska vara bättre med att använda kameran, se till att skriva ordentliga texter och inte bara haffsa ihop 3 mobilinlägg. 
 
- Zally
Se till att få lilltjejen tillbaka till normalvikt. Jag och zally ska alltså ha boot-camp tillsammans. Jag vill få ner henne 20 kg, om jag lyckas med det på ett år (utan att svälta henne) så är jag fan stolt över mig själv. Om hon minskar 20kg så kommer alla hennes organ samt hennes stackars kropp må mycket bättre. 
 
- Ta hand om alla
Ta bättre hand om mig själv, ta ännu bättre hand om mina fantastiska vänner, ta god hand om alla djur och såklart även min familj. Gör det där lilla extra som behövs för att alla ska må så bra som möjligt. Kvalitet istället för kvantetet! 
 
- Ekonimista
Ewelina håll bättre i dina pengar. Sluta lägg alla pengar på att äta ute. Mitt mål är att inte äta ute mer än 1 gång i veckan. Och med tanken på att jag ska sluta röka så lär jag ha mer pengar att spara. Så keep up the good work - spara spara spara. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback