2a januari 2014

2014-01-02 | 20:40:04
Tjena på er! Haft en bra dag? Min dag har sprungit iväg med gasen i botten. Började dagen med en pw tillsammans med zally innan jag drog till gymmet tillsammans med ellinore. Det gick bra, svettigt men väldigt bra. Efter det gick jag och solade lite solarium. Fysatan va skönt det var att sola, sov som ett litet barn samtidigt som fräknarna ploppade upp. 
 
Efter det bjöd pappa mig på fika inne i stan innan vi valde att gå milen hem. Heja heja. Väl hemma så tog jag zallsan ut på yttligare en pw. Misstro inte, därimellan hade mamma alla tre hundarna. Mycket promenader har det varit idag. Och efter promenaden tog jag på mig träningskläderna igen och åkte för att träna mer erica. Hur härligt?
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback