6e januari 2014

2014-01-06 | 14:42:03
Hej gobitar. Allt bra? 
 
Igår blev jag kvar hos ellinore över kvällen. Hon jag och felicia hade myskväll framför tvn med lite god mat. Namnam. Idag vaknade jag vid elva (SLUTA SOVA SÅ JÄVLA LÄNGE EWELINA) och drog till gymmet en sväng innan frukost. Var där och köade med 5 andra innan de tillslut öppnade på actic. 
 
Jag körde bara en timme ungefär, 30 minuters cardioträning och sen lite spridda skurar där jag körde både mage, ben och armar. Jag trivs bäst så - då är man trött i hela kroppen sen när man är klar. Kunde ha köttat någon timme till, men var tvungen att åka hem och äta frukost samt gå ut med zally. Blev en PW på kanske 25 minuter, vi börjar så sen ökar vi på mer och mer i takt med att hon går ner i vikt och orkar mer. Vi vägde henne igår och ändrade oss, 25 kilo vill vi få bort från henne. Heja heja! 
 
Nu har jag precis kommit hem från promenaden och ska ta på mig stallkläder för att åka till stallet. Ponnyn ska få lite hoppning idag, likaså jag. Det var så stört länge sedan jag hoppade honom. Blir nog inga stora språng utan mer kavaletti, lydnadsövningar och konditionsträning. Vi får se helt enkelt. 
 
Min syster har även skickat mig 30st magövningar och lika många armövningar - så ikväll ska jag rulla ut yogamattan och testa lite. Så förbannat skönt att vara igång igen! 
 
Men nu - mot stallet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback